ISLAM….

Sabtu, 5 Disember 2009 2:25 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
Sedang aku sibuk download citer korea yang mengarut2 ni…terdetik di hati nak download benda2 berfaedah yang lebih berfaedah…Lebih baik dari citer2 korea ni…So,aku downloadlah satu video tentang seorang budak perempuan yang baru berumur 2 tahun tapi sangat bijak dan berpengetahuan luas tentang islam.So,aku letak dalam blog aku ni agar dapat dikongsikan dengan sahabat2 yang lain…

Sangat kagum tatkala aku melihat budok perempuan yang baru berumur dua tahun tapi sangat bijak..Banyak ilmu tentang islam yang dia tahu..Boleh dikatakan,mungkin ada orang dewasa yang tak tahu pun tentang soalan yang ditanya pada budak tu..Sepatutnya orang dewasa patut rasa malu kalau tak tahu tentang semua itu..Itulah berkat didikan ibu bapa yang mengajar anak tentang islam sejak kecil..SO,sambil tengok video tu kita muhasabahlah diri kita…Banyak mana yang kita tahu tentang islam sehingga umur kita pada hari ni…

0 Response to "ISLAM…."

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails