Dah Lama Sangat...

Isnin, 16 November 2009 1:46 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
Akhirnya tercapai juga hasrat aku nak g cyber cafe semata-mata nak update blog ni...Dah lama sangat dah rasanya aku tak update blog ni..Maklumlah busy sangat dengan exam samapi tak de peluang untuk aku menjejakkan kaki di makmal komputer kat UDm tu...walaupun hati ni rasa teringain sangat..dah lal\ma juga kau tak chatting dengan sahabat2 di alam maya ni dan juga kawan2 yang jauh di bumi asing..Alhamdulillah,exam pun dah habis dan sekarang ni tengah cuti semester..

Exam?????bleh lah jawab tapi tak yakin sangat boleh lulus..terutamanya subjek hadis dan tafsir..maklumlah aku ni bukan yang pandai sanagt nak menghafal....Ko je..masa exam hadis dan Mutalaah wa tadbir pun aku keluar awal setenah jam sebelum exam habis...Disebabkan dah tak tahu nak jawab apa dan ditambah lagi denfan demam dan batuk yang melanda diri ak ni..sabar je lah..

Cuti sem ni nak wat pe????ingat nak gi pusing2 satu malaysia tapi aku kena jadi babysister+tukang masak+driver+tukang cuci rumah....Disebabkan mak dan ayah aku tak ada kat rumah dan sedang meunaikan haji di makkah...Alhamdulillah...dapat juga parent aku menyempurnakan rukun islam tu..Amin..hari2 mak call dan ada dmak tanye kitab2 yang aku nak..sebab kat sana murah...Tak tahulah kitab apa aku guna masa study sem depan...rasa nak mak beli Kitab Tafsir Riyadus Solihin...dapat juga ilmu dari buku tu...kita belajar bukan semat-mata sebab exam tapi sebagai pedoman dalam hidup kita..

P/s:sape nak tlg jadi babysister..contact me..Gaji roti sardian sekeping..ahahahaha

0 Response to "Dah Lama Sangat..."

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails