SEMAKIN TUA...

Ahad, 29 November 2009 12:24 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Salam Aidiladha buat pengunjung blog ni...Moga sentiasa berada di dalam rahmat Allah..Dan Di hari AidilAdha ini juga aku menyambut ulang tahun kelahiranku yang ke-18..Aku sudah semakin mmeningkat usia(makin tua)..Tahun ni birthday dan sambutan AidilAdha aku cuma sederhana je..Mak dan Ayah masih lagi di Baitullah..Aku menerima beberapa sms dari sahabat-sahabatku yang mengucapkan "Happy birthday"..Juga mesej dari parent di BAitullah yang mendoakan aku moga panjang umur..

Di awal pagi,aku tak masak apa2 pun untuk sambut Aidiladha..Ramai saudara2 yang datang bawa makana dan lauk pauk..Macam2 hidangan atas meja makan umah aku..Pelbagai jenis nasi ada..Tu lah hidangan yang kami makan sampai malam..Tahun ni first time aku tak beli birthday cake..Terasa malas nak keluar rumah..Ditambah lagi hari raya..mana ada kedai kek yang buka..Jadi...Aku buat sendiri kek coklat yang tak seberapa..SEdap juga..


P/s:letih mejaga 8 orang adik yg nakal..

0 Response to "SEMAKIN TUA..."

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails