fist time

Sabtu, 23 Januari 2010 11:28 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
sekarang ni aku sorang2 kat bawah tanggan blog aku semata- mata nak dapatkan wireless kat UDm yang memang tahap ko lah..Aku baru je balik kena interview utuk exco2 tertinggi rakan muda UDM..Aku pun tak tahu macam mana aku boleh terlibat dengan benda-benda macam ni...Ni semua gara-gara aku isi je borang tanpa baca dulu..Ada ke patut???

tak pasal2 aku kena interview dengan 3 orang jejaka yang agak hemsen ni...Soalan yang dia tanya pun pelik2,,,,ntah pape....bengang betol...tanyae lah benda yg logik sikit....ni tanye pasal orang menari???apa kaitan nyer dengan rakan muda...Ni memang first time aku kena interview...harap2 jadi pengalaman yang berguna untuk aku....Jangan mudah terpedaya dengan orang yang menginterview ni...sebab diorang suka tanye soalan yang pelik2...

0 Response to "fist time"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails