salam ukhuwah

Ahad, 3 Januari 2010 3:43 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
salam ukhuwah buat semua pengunjung blog nio....rasanya daha lama tak update blog ni..maklumlah sangat sibuk dengan kuliah yang baru bermula...ditambah pula emester ni ada subjek kokurikulum...(kayak)..Jadi cuma ada satu hari je untuk berehat dari memikirkan semua tentang pelajaran..Tapi tak terasa juga masa untuk berehta..

Alhamdullilah,akhirnya berjaya juga aku dapat lesen kereta selepas tiga kali menhadap muka JPJ..Jadi sekarang ni,aku tak duduk diamlah,ada je tempat nak dituju..Jumpa kawan-kawan lama...Kadang-kadang menjadi tumpuan kawan-kawan lain untuk meminta tolong menjadi driver ataupun nak pergi mana-mana tempat yang jauh..Dan mak yah aku pun jadi mals nak mengahantar aku ke hostelKereta pun dah jadi macam hak milik aku..Kemana sahja sentiasa bersamaku..Takpelah,janji tak accident..

0 Response to "salam ukhuwah"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails