success

Isnin, 25 Januari 2010 8:33 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH

alhamdulillah.....
setelah seminggu aku bertungkus lumus menyiapkan presentation bi...
akhirnya berjaya gop aku wat hari ini...
rasa yang lega amat sangatlah..
bila dah siap semua ni...
bolehlah aku fokus kat benda lain lak..
tapi aku tak sangka gop dapat komen yg ok ..
hahaha...lansung tak nervous tadi....
maybe sebab semua tu kawn2 kot...
kalau belum ni..
sampai menggeletar satu badan...
fuhhhh....
lepas ni fokus aku kat asignment tafsir lak...
memang susah lah tafsir ni...
aku kena kaji 3 tafsir quran untuk assingment ni...
siang malam duk ngadap kamus arab r lepas ni..
harap2 berjaya assignment ni..
aku nak kaji pasal surah Al-Tin...
lepas siap assingment ni...
aku kongsi dengan korang...
apa yang ada dalam surah ni..
untuk renugan kita bersama..
sapa yang tgh wat assignment tu...
chayok2....jangan mudah putus asa...
SEMANGAT!!!!!!!!!!!!

0 Response to "success"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails