DAPAT LAPTOP BARU…

Ahad, 9 Ogos 2009 8:16 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
Alhamdulillah,syukur pada yg maha Esa yg memberi nikmat yang tidak terhingga di atas muka bumi Allah yang luas ini.Hari ni satu lagi nikmat dunia yang Allah berikan padaku.Aku dapat mini laptop dari ayah aku.Kecik je,macam buku teks…tapi tak kisahlah kecik ke besar,asalkan dapat.Jadi,dapatlah aku buat assignment dengan lebih baik..Terima kasih ayah,you’re the best father in the world.I love you so much…Semoga nikamt dunia ini akan membawa kepeda nikmat di akhirat.

Sebenarnya,sebelum ni..memang ada niat di hati nak beli laptop baru sebab laptop lama dah rosak.tapi belum sempat aku beritahu pada ayah,ayah pun dah beli..Ayah aku ni memang seorang yang sangat memahami keperluan anak-anaknya,Aku merasakan aku adalah antara anak-anak bertuah yang mendapat kasih saying seorang bapa yang hebat seperti ayahku..yang sentiasa berjuang dan tak pernah mengerti erti penat dan lelah.Ayah,Insyaaalah..kak akan study rajin2….Dan kak akan pastikan kak akan jadi seorang anak yang hebat yang boleh ayah banggakan..

Dengan adanya laptop ni,Insya Allah..Aku akan sentiasa update blog ni dengan ilmu2 yang bermanfaat di dunia mahupun di akhirat.Terutamanya isu2 di UDM..banyak cerita menarik di sini.tentang kehidupan aku sebagai mahasiswi Kotemporari Islam…Sebenarnya banyak dugaan dan cabaran dalam menjalani kehidupan sebagai seorang mahasiswi..tapi perjuangan akan tetap diharungi,setiap dugaan dan cabaran akan dapat aku harungi..InsyaAllah,,,Jihad fi sabilillah…

0 Response to "DAPAT LAPTOP BARU…"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails