Salam Takziah

Sabtu, 29 Ogos 2009 12:58 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
salam takziah pada sahabatku,muazah dan bapanya Cg.Suhaimi(bekas jurulatih silat ku) di atas pemergian ibu/isteri ke Rahmatullah pada 1.20 pagi tadi.Semoga Rohnya dicucuri rahmat.Aku berharap muazah akan tabah menghadapi ujian Allah di bulan Ramadahan yang mulia ini.Aku menadapt berita ini daripada sahabatku,kereks selepas sahur pagi tadi.Tiga hari sebelum tu,aku menerima berita daripada yani,yang ibu muazah dimasukkan ke Icu..Ini ujian yang memberi cabaran kepada sahabatku yang masih lagi belasan tahun dan meruakan anak sulong perempuan dan mempunyai adik2 yang masih kecil..Semoga dia akan dapat menerima ujian ini dengan Redha..Aku berharap peranan aku sebagai seorang sahabat,dapat membantunya untuk mengahadapi ujian ini..Semoga Allah sentiasa bersamamu,Muazah..

0 Response to "Salam Takziah"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails