exam

Isnin, 31 Ogos 2009 2:55 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH

Sejak akhir-akhir ni,semakin bertambah lecturer-lecturer yang buat exam.Minggu lepas,ada exam Bi dan tafsir.Minggu ni,ada exam Mutalaah Wa Tadbir..Minggu depan ada Exam Hadis.Lepas raya,exam bahasa Arab…Dan tak lama kemudian Final Exam .Waa…Macam mana ni????banyaknya kena study..Yang jadi mangsa,kawan2 aku lah yang kena ajar aku..hu5.Ustazah-ustazah kecil yang baik hati..Thank You so much…memang banyak yang aku kena hafal ni…Study hard!!!Mane tau,kot2 ada rezeki g Al-Azhar..InsyaAllah!!!Aku juga nak ucapkan good luck kepada semua calon PMR dan SPM yang bakal menduduki Trial Exam..Kepada adik lelakiku yang nakal,safuan.Buat yang terbaik dari aku tau.Minimun dapat my PMR result,7A….Aku cabar kau dapat lebih banyak dari aku..Juga good luck to my Best Friend,Junaidah dan Syafeez..jangan asyik nak bersilat je,exam jangan lupa..jangan jadi macam aku ni,nak dekat Trial exam,masih lagi sibuk nak bertanding silat..nasib baik,dapat masuk UDM..dan gunakan nota-nota yang aku bagi tu dengan sebaik-baiknya..dan juga tak dilupakan,Naqiuddin..orang yang paling baik bagi aku..jangan putus asa,dan buat yang terbaik dalam exam.make sure you can be a pilot..nanti bleh bawak kak naik flight..mesti syok!!!Dan juga muazah,good luck to your PMR trial exam..Semoga pemergian ibu tersayang tidak akan menjejaskan pelajaran…Selamat berjuang dalam pepriksaan kepada semua mahasisawa/mahasiswi UDM.Do the best!!!!

0 Response to "exam"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails