Ketenangan hati

Rabu, 21 Oktober 2009 8:20 PG Dicatat oleh SuMaiYyaH
Saat ni aku rasa sangat terseksa dengan apa yang berlaku sekarang...saya tak tahu adakah aku sedang mnguji seseorang atau ada orang yang sedang mengujiku...Hati memang tak terasa tenag..Macam-macam perasaan yang hadir..Ada rasa bersalah,kecewa dan macam-macam..Semuanya serba tak kena..Dan disebabkan ini juga hati saya tak terasa tenang..Seakan-akan aku telah melakukan dosa yang sangat besar..Dan perasaan ini telah mengganggu kosentrasi alu untuk menuntut ilmu di bumi UDM ni..Ya,Allah kurniakanlah ketengan di hatiku ini..Kuatkanlah hatiku untuk menghadapi ujian yang telah kau berikan padaku pada saat..Sesungguhnya,hanya engkau yang tahu apa yang sedangku lalui...

0 Response to "Ketenangan hati"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails