rindunya blog ni

Selasa, 27 Oktober 2009 3:04 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
rasanya dah lama tk update blog ni..sekarang ni study week....banyak benda nak kena bace..ditambah dengan buku2 yg semua dalam bahasa arab...lagila brtmbah-tmbah kerut kat dahi memikirkan maksudnya...kawan2 aku yang lain sekarang ni tengah sawan citer korea "my girl"..padahal dah bnyak kali diorang tengok citer tu..yg manjadi mangsanya ialah babyku yg berwarna pink(lap top ku)..yg terpaksa bersekang mata melayan diorang yang tenok sawan tu...Sejak akhir2 ni aku selalu tidur lewat dan bangun lewat...kononbta ta ada kelas...Ditambah plok dengan gangguan perasaan disebabkan seorang manusia bernama lelaki..bertambah-tmbahlah kronik sakit aku ni..

Ad sape2 tak tahu apa ubatnya???hari ni nak mngarut je aku ni...nak lepaskan tension dalam kepala...bosan tahap gila dah duk kat udm ni..tak sabar rasanya nak cuti sem..taoi kena exam dulu..sabar je la...Doakan aku dan kawan2 dapat jawab exam dengan baik...aminn...............

0 Response to "rindunya blog ni"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails