SELAMAT PANJANG UMUR…

Rabu, 14 Oktober 2009 1:14 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Walaupun dah terlepas,tapi tetap juga nak ucapkan selamat hari lahir buat dua orang adikku yang tersayang…Athirah(1/10) yg ke 10 dan budok kecik yang paling comel,Fitri (11/10)..yg ke 4…Sorry sangat2 sebab kak lambat ucapkan birthday(sebenarnya lupa)..Hadiah pun kak tak beli…Tapi kak Hadiahkan doa semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki hingga ke akhir hayat..

Sejak bergelar mahasiswa,saya selalu lupa birthday adik2 saya,apatah lagi sahabat2 saya..Kalau orang yg saya tak kenal tu lagilah saya tak ingat..Entahlah kenapa???saya pun tak tahulah..Kalau zaman sekolah dulu,sayalah orang yang paling rajin hafal birthday kawan2…Siap buat kad2 cantik2 lagi…Bila kawan gantung birthday yang kita bagi tu dalam loker,rasa bangga sangat..

Tapi sekarang ni,bila orang ingatkan barulah nak ucap birthday..tu pun Cuma hantarkan sekeping mesej yang ditulis “HAPPY BIRTHDAY”…ish2,,apa nak jadi lah..Buat kawan2 ku yg telah terlepas birthday
nya dan tak pernah dapat ucapan dariku yg jauh ni… SELAMAT HARI LAHIR DAN SEMOGA PANJANG UMUR..InsyaAllah,masa akan datang saya takkan lupa birthday korang sume..

P/s:teringin susprise birthday party(Cuma angan2 semata-mata)

0 Response to "SELAMAT PANJANG UMUR…"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails