Sabtu, 23 Mei 2009 10:08 PG Dicatat oleh SuMaiYyaH


MUDAH!!!!!DISUKAI SEKELIP MATA..
Semua orang pasti mempunyai karisma atau pesona,yang membuatkannya disukai ramai orang.ternyata kamu juga boleh menjadi seperti itu tanpa perlu punya bakat yang istimewa.
1.Perlakukan orang-orang di sekitar kamu seperti sahabat lama,sehingga tercipta kehangatan emosional seperti magnet.cara untuk menunjukkannya cukuplah dengan tersenyum.
2.Jangan mengenakan pakaian berwarna hitam kerana warna ini merupakan satu tanda kekuatan dan ingin mendominasi.Lebih baik mengenakan warna seperti pink,oren atau kuning daripada memakai little black dress.Ini kerana warna-warna ini terbukti memancarkan kehangatan atau keramahan tetapi jangan gunakan warna ini dari hujung kaki sampai hujung rambut.nampak pelik nanti.
3.Saat orang lain berbicara,ada kalanya kamu mungkin kurang memberikan perhatian penuh kerana sibuk memikirkan sesuatu yang lainOleh itu,jadilah pendengar yang setia dan baik kerana amat penting untuk kamu menunjukkan sikap ambil berat pada si yang bercerita.
4.Sentiasa mengingati nama-nama orang di sekeliling kamu tidak kiralah yang rapat dengan kamu ataupun tidak.sikap akrab seperti ini akan membuatkanorang akan merasa lebih dekat dengan kamu.

0 Response to " "

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails