selamat hari guru

Sabtu, 23 Mei 2009 11:19 PG Dicatat oleh SuMaiYyaH


SELAMAT HARI GURU..
Tema hari guru tahun ni ialah Guru Pembina Anak Bangsa.Maksudnya guru adalah orang yang mendidik anak bangsa menjadi orang yang berguna.Tanpa guru,tak mungkin lahirnya seorang doctor,jurutera,pilot dan sebagainya.Dan tanpa guru.tak munkin aku akn menjadi seorang manusia yang mampu untuk menjalani hidup dengan lebih baik dan mampu bertutur,menulis,membaca dan menuntut ilmu dengan baik seperti sekarang.Terima kasih Cikgu.
Di hari guru ni,saya nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru di SK Kompleks Mengabang Telipot,SMA Khairiah,SMKA Sheikh Abdul Malek,Jurulatih SIlat Gayong dan juga Jurulatih Silat Helang Putih dan juga pada ibu bapaku,serta semua yang pernah mendidik saya secara lansung taupun secara tak lansung.Sesungguhnya semua ilmu yang diberikan tidak ternilai harganya dan tak dapat dibalas.Akan saya gunakan semua ilmu itu untuk ke
arah kebaikan.Maafkan segala salah silap saya sekirannya ada terkasar bahasa dan mengguris hati.saya tahu ramai cikgu yang terasa hati dengan saya sebab saya suka sangat tidur dalam kelas.he8.Maafkan saya.Halalkan segala ilmu yang diberikan.Saya juga doakan semua guru akan sentiasa dilimpahi rahmat dan rezeki di dunia dan diakhirat.Amin…
Tahniah juga saya ucapkan kepada Teacher Diana sebab dah dapat Baby Girl.Mesti comel macam Mama dia.Tahniah sebab dah dapat gelaran seorang ibu,gelaran yang tak ternilai harganya.Gelaran yang cukup bermakna.syoknyer,entah bila dapat nak tengok baby tu..tengok dalam friendster tce je lah..
Ni adalah hari yang terakhir aku create blog ni sebelum aku pergi ke hostel esok.jadi blog ni takkan di update kan selama 2 minggu mahupun sebulan.Insya Allah,jika tiada sebarng halangan.Aku akan update blog ni dan akan ku ceritakan setiap detik dan saat di hostel.Berat je rasa kaki ni nak masuk hostel.hu6.Aku masuk hostel ni untuk menuntut ilmu..wassalam.

0 Response to "selamat hari guru"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails