ESOK RAYA

Sabtu, 26 September 2009 11:33 PG Dicatat oleh SuMaiYyaH

Esok dah raya..Tapi baju raya aku tak siap lagi..Sikit je lagi..Cuma nak jahit butang je..Tengah2 aku jahit baju ni..ada kawan mak aku datang,hantar kuih raya..lepas tu dia cakap kat mak aku “Pandai anak hang jahit baju,untung sapa dapat dia ni”…lain macam je bunyinya tu...nasib baik anak mak cik ni semua perempuan,kalau tak,tak pasal2 aku kena jadi menantu dia..ha6..

Dua tiga hari ni,mamang hari2 yang amat memenatkan.Banyak benda nak kena buat..Dan banyak lagi benda tak siap..macam2 hal..Sampai aku tak ada masa nak mesej or call kawan2 aku..Nak update blog ni,lagi lah susah..Ucapan hari raya pun aku tak hantar lagi kat kawan2 dalam alam maya aku ni…Sori sangat2 ..anggap je lah ni ucapan dari aku..Selamat Hari Raya Maaf zahir dan Batin..

0 Response to "ESOK RAYA"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails