SAKIT JIWA

Sabtu, 26 September 2009 12:03 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
Dua tiga hari ni memang aku sakit sangat2..bukan sakit fizikal tapi sakit mental.Kepala rasa berat je..Sampai body aku pun rasa lemah je...Kepala rasa macam nak pecah sebab aku banyak fikir yang tak sepatutnya aku fikir..dan aku buat benda yang sepatutnya aku buat..Apa dah jadi pada aku ni???rasa macam dah gila..Aku ni takde pendirian lasung.tak istoqamah dalam benda yang aku buat..Aku ada masalah yang sangat besar..Dah bertahun-tahun aku tanggung masalah ni..Dan dah bertahun-tahun aku cuba lupakan orang yang menyebabkan masalah ni tapi aku tak mampu..Rasanya nil ah ujian yang paling berat Allah bagi kat aku!!!Aku kena tetap kuat dan sabar dalam menghadapi dugaan ni..Rasa je macam nak keluar dari Malaysia dan pergi tempat yang jauh supaya aku dapat tenangkan fikiran aku dan melupakan segala-galanya yang aku dah buat kat dunia terutama benda2 yang membuat aku terasa bodoh yang amat sangat…Dan masalah ni telah membuatkan aku serik untuk Jatuh Cinta Lagi…NO!NO!Aku takkan jatuh cinta lagi..Cukuplah sekali dan ia amat menyiksakkan…Astaghfirullahalazim..Apa yang aku mengarut sangat NIII!!!!!!!

Plan aku nak hadapi masalah ni ialah:::
halau dia dari hidup aku dan jangan contact dia lagi..(plan ni dah banyak kali buat tapi tak berjaya)
Mungkin aku patut cari orang lain utk gantikan ye(angan2 je ni)
Sibukkan diri dengan study supaya aku x fikir pasal dia lagi..(aku ni kaki tdo adalah)
Lebih baik aku jadi pemburu cinta Illahi(besar cita2 ni)
Patut x aku tulis surat utk ucapkan selamat tinggal(x pernah tulis surat)

Aku akan pastikan plan aku kali ni akan berjaya..Kalau berjaya,Aku memang seorang pejuang hati yang berjaya..Chayok2,berusaha..Aku akan pastikan masalah ni lenyap dari muka bumi ni…I am pirates of Heart

P/S:jangan dilayan sangat apa yang aku tulis ats ni…Ni adalah satu cara untuk aku hilangkan tekana perasann…(waktu ni memang stress sangat2)

0 Response to "SAKIT JIWA"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails