11 feb 2010

Selasa, 16 Februari 2010 3:29 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH

Hari ni aku wat keputusan tak nak gi mane2..Duk umah je..ditambah lagi dengan tok aku ada kat umah..Tok sakit,dah lama tok sakit..sepupu aku pun bagi ubat SNE tu..harap2 cepatlah sembuh..Tok duk kat dalam bilik aku sebab bilik aku paling dekat dgn ruang tamu..so,senanglah sikit kalau ada orang datang menziarah tok aku kan..tiap2 petang memang pintu umah aku selalu terbuka sebab saudara-mara aku datang menziarahi tok..masa ni lah yang paling aku suka sebab ramai baby yang datang..sepupu2 aku ramai yang ada anak kecil..Aku suka sangat main dgn budok kecik ni apa lagi..memang takkan terlepas baby tu dari tangan aku selagi mak dia tak balik..aku ada ramai anak sepupu tasnim,aisyah,izzat,amalina,adi,hanie,irfan…ramai lagi sampai tak terbilang..aku suka sangat baby sebab diorang ni macam beri ketenangan..Suka tengok diorang yang selalu happy dan tak payah fikir ttg hidup diorang…

Tapi,ada sesuatu yg menakutkan aku..ttg seseorang,setiap kali dia menziarahi tok aku pasti dia seperti dirasuk sesuatu dan perlu ditenangkan oleh anaknya.Semua anak dia belajar ilmu agama…so,senanglah nak menyedarkan dia kembali dari keadaan itu..Aku yg tak biasa dgn keadaan macam ni rasa agak seram dan ketakutan masa tu..aku sgt takut dgn benda2 macam ni sampai adik2 aku cakap aku ni penakut!!tak kisahlah…

0 Response to "11 feb 2010"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails