Ahad(13 feb 2010)

Selasa, 16 Februari 2010 3:32 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
Di pagi hari ,ada mesej sampai “kau bz tak hari ni,jomlah pergi jalan”..sahabatku yg ku panggil Kak Illah merayu2 dgn aku ajak dia pergi jalan sebab aku je kawan dia yg ada lesen dan berani bawa kereta..yg lain ada lesen,tapi wat hiasan je dalam dompet..Aku apa lagi,semalam dah rehat…hari ni kena pergi jalanlah..Aku n the geng berpeluang ke TTC..kat sana ada festival rias pengantin dan pelamin..seronok tgk baju2 pengantin yg cantik2 semua dan pelamin yg digubah indah..terasa macam nak duduk je atas pelamin tu tapi tak boleh...aku pergi festival ni bukan sebab nak kawen tapi saje nak cuci mata..lepas tu,shopping lah kat mydin mall..tu je tempat shopping yg paling menarik kat terengganu ni..Kak Illah shopping barang dapur..Aku tolong Umi pilih alat mekap(aku ni dah macam perunding kecantikan je )..Aku beli kasut je sepasang..Alang2 K.illah balik ni,apa lagi..Aku buli dia cukup2..k.illah kawan yg paling baik pernah aku ada..Dia je yang memahami keadaan aku dan dialah tempat aku mengadu bila ada masalah..Walaupun pukul 3 pagi,aku mengadu masalah aku..dia tak kisah..Still setia menjadi pendengar aku..Aku sayang sangat kat dia…he8…hargailah setiap insan yang hadir dalam hidup kita dgn sebaik-baiknya sebelum dia pergi meninggalkan kita…

0 Response to "Ahad(13 feb 2010)"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails