Selasa, 9 Februari 2010 2:23 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH


Aku ditinggalkan seorang diri kat umah…
Adik-adik semua kat sekolah..
Ayah aku pergi kerja…
Mak aku???entahlah kat mana…’
Kat umah mak saudara aku kot…
Adik bongsu aku pun ikut mak aku..
Nak call someone..
Tapi takde kdt..
Semalam pun cakp ntah pape…(mengarut je)
Tinggallah aku sorang-sorang kat umah..
Ditemani laptop+handphone+Kingston+motor warne pink…
Laptop memainkan lagu-lagu yang menenangkan hati..
Handphone hanya sepi tanpa mesej or call..
Kingston sedang tercucuk kat laptop ni…
Motor pink aku???dah lame tak naik…




Alhamdullilah,mesyuarat semalam ok je..Aku tak banyak cakap…Masih segan2 dengan sunbae2 sekalian..Sekarang ni tengah memikirkan..Baju apa nak pakai masa perlantikan exco..Dahlah kat DKU..Siap kena bagi ucapan…Kenalah pakai baju cantik-cantik…Ramai nak tengok aku ni..Dah habis almari aku geledah….Siap dengan almari mak aku dan adik aku sekali..Aku kebas baju mak aku and adik ..Tapi still tak tahu lagi..nak pakai yg mana..Dua-dua jubah warne hitam….Kasut?????aku tak tahulah high hells sape…Pakai je lah….Ingatkan nak kebas yg adik aku punya…Tapi tak tahulah ye sorok kat mana…Macam tau2 je aku nak kebas ni…

Buat student2 UDM yang nak join program rakan muda…jangan lupa datang kat DKU hari sabtu..6 feb..pukul 8.30 malam..100 pertama akan dapat kupon makanan percuma dan 20 yang pertama akan dapat cenderamata…Datang jangan tak datang tau….


P/S:tengah siapkan skrip ucapan untuk 3 minit….

0 Response to " "

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails