DEMAM

Selasa, 23 Februari 2010 12:37 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH

semalam exam ICT
malam ni exam usul fiqh
malam esok Mutalaah Wa tadbir...
Malam Lusa English...

Sesungguhnya sekarang ni aku sedang berdepan dgn exm..
bukan je exam pelajaran..
juga exam2 lain ....

sepatutnya sekarang ni aku duka dalam kelas..FIQH IBADAT..tapi terpaksa aku ponteng..Tiba2 je ak sakit..Kepala rasa pening sangat2...rasa mcm nk pecah kepala aku ni..Ditambah lg aku kna study..Malam ni ada exam..Satu ape pun tak baca lagi..
tak larat rasaenyer tangan ni nak buka buku..Takde semangat pun nk jawab exm...
DONT GIVE UP...SEMANGAT!!!kena jadi kuat...Sakit mcm mana sekalipun,kna study..

P/S:tak larat nk g klinik UDM,jah sgt..ubat angin je jadi ubat..

0 Response to "DEMAM"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails