jom berkayak

Ahad, 28 Februari 2010 1:45 PG Dicatat oleh SuMaiYyaH

hari ni betul3 meletihkan..Pagi2 hari lagi dah naik bas menuju ke Pantai Merang..untuk latihan keyak selepas sebulan takde kelas..Btul2 happy bila dah dapat naik kayak..Apa lagi,kayak puas2 hati lah..First,aku naik kayang sorang2..mula2 takut gop coz dah ada yang terbalik naik kayak tapi..Tapi,nasib baik tak jadi pape..Kalu tak,sape nak selamatkan aku dah lah tak pandai berenang..Tapi,yang frust nyer banyak kali langgar kayak orang n orang langgar kayak aku..Fuhh..memang letihlah berkayak ni..Rasa dah krem tangan ak ni..Yg penting happy..Sepatutnya kelas dari 8 pagi hingga nak petang..Tapi terpaksa sampai 2 petang je coz ada program petang tu..Kitaorang happy sgt2 dan tak sabar nak gi next kelas kayak..

dan aku nak mintak maaf banyak2 kat senior aku..Abg Ali coz absent kelas Bi petang tadi..Tak larat lah nk gi kelas..Lepas balik kayak terus je pensang atas katil..He8..Next kelas janji tak ponteng..Minggu ni btol2 bizi..Dengan exam and assignment yg berlambak..Assignment tafsir tak siap lagi dah tambah usul Fiqh..Pening!!Ditambah lagi dengan dengan proposal Rakan Muda..Pastu ad Family Day kat Lata Tembakah ..FUh..Full jadual aku minggu ni..Semoga Allah mempermudahkan segala urusanku..Amin!!!

P/s:Kawan2 semua,....study hard for Tafsir malam esk!!

0 Response to "jom berkayak"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails