menangis lagi...

Selasa, 9 Februari 2010 2:27 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH

Sekarang ni aku sibuk menyediakan diri untuk menghadapi exam..musim exam dah pun melanda bumi UDM..masing2 sibuk menatap buku-buku…dan ada juga yang sibuk menyiapkan assignment..Termasuklah aku..memikirkan exam usul fiqh malam ini..Dan juga assignment tafsir yang tak mula2 pun lagi..Ntahlah bila nak siap…Walaupun cuti midsem dah nak strat minggu depan..Tapi cuti tu takde makna pun,tetap juga sibuk dengan buku2…sebab ada 3 exam yang menanti lepas cuti seminggu ni..Arghh..so stress..Aku kena pastikan CGPA aku 2.67 ke atas..kalau tak,En.fauzan nak heret aku ke bilik kaunseling..Dia nak pastikan aku walaupun jadi exco dan aktif berpersatuan,tapi pelajaran tetap diutamakan..

Dua tiga hari ni,aku betul2 susah hati..Dah banyak kali aku contact adik kesayangan aku ni tapi tak dapat2..ntahlah kenapa..Betul2 buat aku jadi bimbang..lepas tak dapat contact..aku terus off handphone,ingatkan nak merajuk tapi aku pula yang jadi susah hati..Harap dia okay2 je…jangan lupa makan ubat tau!!! Actually, aku betul2 sunyi bila dia tak ada…

Walaupun kat UDM ni aku ada ramai kawan,tapi aku tetap rasa sunyi dan kadang2 aku rasa tak happy..kalau tengok secara zahir,mungkin orang akan kata aku ni ceria and banyak cakap..Tapi sebenarnya,dalam hati aku betul2 rasa sunyi and I’m not happy..Aku sengaja buatkan diri aku jadi sibuk,supaya aku tak fikr pun pasal ni....Aku betul2 rindukan kawan2 lama aku..Aku rindukan kira,k.Illah,Sufia,Nisa and Fatimah..Korang memang kawan2 yang selalu menceriakan hidup aku,bagi semnagat kat aku dan tempat aku mengadu masalah …kat sini,mengadu pada diri sendiri je lah.tak ada orang pun ambil tahu pasal aku kat sini.Kan best,kalau korang ada kat sini..Aku betul2 rindu kat korang semua…

P/s:teringin sangat nak masuk zaman sekolah semula..

0 Response to "menangis lagi..."

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails