Khamis(11 feb 2010)

Selasa, 16 Februari 2010 3:18 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH


Di pagi hari,mak aku kejut…baru je bajet nak tidur over limit hari ni.. “Cepat bangun,pergi umah makcik”..buat apa ni???tiba2 je suruh aku gi umah mak cik aku ni..Rupa-rupanya sepupuku yang hemsen tu balik..wah!dah lama aku tak jumpa dia ni..ingatkan tak balik cuti raya cina ni..Rupa-rupanya dia balik sebab nak buat promosi tentang ubat yang dia jual.. ubat SNE..yg dikatakan dapat merawat segala penyakit..memang mujarab lah ubat yang yang datang dari Mongolia ni..tapi harga pun bleh tahanlah (RM170-RM500)..hajat di hati,nak beli untuk orang tersayang..tapi tgk harga,bleh licin duit pinjaman aku..pastu,aku dapat tau yg sepupu aku ni dah bertemu jodoh dan tunggu masa je nak disatukan..(melepaslah sudah!!He6)..apapun,aku doakan moga diorang ni cepat2 lah kawen dan dapatlah menambah bilangan anak sepupuku yg dah pun ramai…

0 Response to "Khamis(11 feb 2010)"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails