Isnin (14 feb 2010)

Selasa, 16 Februari 2010 3:33 PTG Dicatat oleh SuMaiYyaH
Pertama kali dalam sejarah aku bangun pukul 5 pagi pastu terus drive kereta baru ayah aku..bukan mengigau tau..Tapi,aku pergi ambil kawan aku kat stesen bas yang baru je sampai kat terengganu dan takde orang nak ambil..So,aku sebagai kawan yang baik hati ni,pergi lah ambil dia di pagi buta dan ditemani ayah aku ..tapi aku yg drive..menagntuk gila mase tu!!!Kesian kat kawan aku ni,orang lain cuti seminggu tapi dia cuti dua tiga hari je sebab menjadi wakil UDM ke kelantan untuk karnival keusahawanan di Kelantan..Pukul 5 pagi sampai Terengganu dan Pukul 7 pagi dah kena bertolak ke kelantan..Itulah pengorbanan seorang student pada Universiti tercinta..hehehe..Lepas ni,mungkin giliran aku jadi sebusy dia..

Ayah aku sengaja suruh aku naik kereta baru dia yg macam lori ni padahal ada kereta kecik yg selalu aku bawa tu..Sebab nak aku biasa dgn kereta tu..Dan tak mustahil,lepas ni aku yg jadi mangsa kena jadi penghantar barang2 kat tempat kerja dia..dahlah jadi kerani tambah lagi jadi pemandu lori..Tapi nasib baik dapat duit!!Tapi setiap kerja yg kita buat kena ikhlas tau!!!jgn pikir nak duit je…

0 Response to "Isnin (14 feb 2010)"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails